Infoservis

Společnost Lafarge Cement se od května přejmenovala na Holcim Česko

Výrobce čížkovického cementu, společnost Lafarge Cement, od května sjednotila název se svou mateřskou skupinou. Cílem přechodu na globální značku Holcim je především posílení postavení společnosti na trhu a propojení s filozofií zeleného stavebnictví. Skupina Holcim v současnosti celosvětově zaměstnává 60 000 lidí a její celkové tržby v roce 2022 činily 29,2 miliard švýcarských franků.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se

Nově bude v Česku společnost vystupovat ve všech obchodních vztazích pouze s názvem Holcim Česko. Součástí celého procesu změny obchodní značky je také kompletní rebranding. „V našem regionu jsme důležitý obchodní partner a zaměstnavatel již 125 let, vnímáme tedy naši odpovědnost zajistit, aby tomu tak bylo i v budoucnu. Chceme být silnou značkou, přinášet inovace, podporovat udržitelnost, a ještě více využívat principy cirkulární ekonomiky. Samotná změna názvu byla pečlivě plánována a pro naše zákazníky a obchodní partnery půjde o zcela přirozený přechod. Tento krok nijak neovlivní ani stávající vlastnickou strukturu nebo personální obsazení společnosti,“ uvádí Miroslav Kratochvíl, předseda představenstva a generální ředitel Holcim Česko, která v tuto chvíli zaměstnává 150 zaměstnanců.

Skupina Holcim stojí v čele ekologických stavebních řešení a je odhodlána hrát zásadní roli při urychlování přechodu k budoucnosti průmyslu s nulovou produkcí CO2. Staví udržitelnost do centra své strategie a jako světový lídr v recyklaci stavebních materiálů inspiruje k zavádění principů cirkulární ekonomiky.

-red-

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*