
Společnost Pumpa, a.s., specialista na čerpadla a čerpací systémy, vstoupila do další etapy své činnosti. Po loňské výstavbě nové haly, kterou rozšířila skladovou kapacitu na 5 600 m2, přichází s partnerským programem Pumpa PRO, v jehož rámci svým maloobchodním partnerům navrhne i vybaví novou prodejnu a zajistí skladování zboží. První prodejna nového partnerského konceptu byla zřízena v březnu ve Strakonicích a další budou brzy následovat.
Pro rok 2019 připravila společnost Pumpa nový partnerský program Pumpa PRO, který představila prodejcům na jaře tohoto roku. V rámci projektu, který má za cíl zvýšit zákaznický komfort a snadnou dostupnost produktů portfolia společnosti, je vytvářena síť partnerských prodejen pod značkou Pumpa.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.
Zapojení do programu Pumpa PRO představuje pro partnera především snížení míry podnikatelského rizika. Mezi hlavní devízy patří kompletní příprava prodejny z hlediska designu i interiérového vybavení, která probíhá v režii společnosti Pumpa tak, aby byly zachovány standardy značky a jednotný styl prodejen.
V rámci programu Pumpa PRO se partneři rovněž dočkají garance okamžité dostupnosti nabízeného zboží skladem. U partnera totiž společnost Pumpa zřídí tzv. konsignační sklad, který mu umožní mít na skladě široký sortiment bez nutnosti vázat kapitál ve skladových zásobách.
„Když jsme uvažovali o dalším rozvoji značky, vyhodnotili jsme si, na co zákazníci v našem segmentu kladou důraz. A narazili jsme na dva faktory – rychlost dodání zboží a možnost na vlastní oči produkty vidět. Náš partnerský program zohledňuje obojí. Prodejnu partnera navrhneme a vybavíme, aby získala reprezentativní podobu a zákazníci si mohli v moderním prostředí nabízené zboží prohlédnout. A partnerovi rovněž garantujeme dostupnost nabízeného zboží i rychlost dodání prostřednictvím konsignačního skladu. A navíc pomůžeme s marketingem a oslovením nové klientely. Díky spolupráci s partnery posílíme vizibilitu značky Pumpa v regionech, aniž bychom museli jít cestou budování vlastních prodejen. Vyhrají obě strany, a tak by to v partnerském podnikání mělo být,“ říká Martin Křapa, jednatel společnosti Pumpa.
Koncept programu Pumpa PRO již při představení vyvolal zájem řady prodejců, a první vlaštovka na sebe nenechala dlouho čekat. V druhé polovině března se otevřela první partnerská prodejna pod značkou Pumpa ve Strakonicích a brzy bude následovat další v Držovicích u Prostějova, kde aktuálně finišuje nábor zaměstnanců. „Koncept partnerských prodejen aktivně rozvíjíme a již nyní je v jednání otevření několika dalších prodejen,“ doplňuje Křapa a potvrzuje zájem ze strany provozovatelů.
„Zařazení do partnerského programu Pumpa PRO vnímám jako ocenění naší dlouhodobé spolupráce s Pumpou i jako konkurenční výhodu. Podobný model spolupráce vidíme úspěšně fungovat například v automobilovém průmyslu, kde ke značce prodávaného vozu připojí majitel autosalónu své jméno,“ říká majitel první Pumpa PRO prodejny ve Strakonicích Libor Novotný a pokračuje: „Jednoznačně pozitivně hodnotím fakt, že se nám díky konsignačnímu skladu zjednoduší financování, protože zbytečně neutrácíme za uskladněné produkty a skladové prostory. A naši zákazníci se mohou těšit na moderně zařízenou prodejnu koncipovanou jako showroom, kde bude možné si prohlédnout a osahat nabízené zboží.“
Výhodou programu Pumpa PRO je i jeho modularita, beroucí v potaz specifika každého partnera. „Cílem není vybudovat duplikáty prodejen s robotickou obsluhou, ale pod jednotným vzhledem zajistit zákazníkům značkové standardy a ucelenou produktovou i projektovou nabídku napříč republikou,“ uzavírá Křapa.





