
Výrobce čížkovického cementu, společnost Lafarge Cement, od května sjednotila název se svou mateřskou skupinou. Cílem přechodu na globální značku Holcim je především posílení postavení společnosti na trhu a propojení s filozofií zeleného stavebnictví. Skupina Holcim v současnosti celosvětově zaměstnává 60 000 lidí a její celkové tržby v roce 2022 činily 29,2 miliard švýcarských franků.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se
Nově bude v Česku společnost vystupovat ve všech obchodních vztazích pouze s názvem Holcim Česko. Součástí celého procesu změny obchodní značky je také kompletní rebranding. „V našem regionu jsme důležitý obchodní partner a zaměstnavatel již 125 let, vnímáme tedy naši odpovědnost zajistit, aby tomu tak bylo i v budoucnu. Chceme být silnou značkou, přinášet inovace, podporovat udržitelnost, a ještě více využívat principy cirkulární ekonomiky. Samotná změna názvu byla pečlivě plánována a pro naše zákazníky a obchodní partnery půjde o zcela přirozený přechod. Tento krok nijak neovlivní ani stávající vlastnickou strukturu nebo personální obsazení společnosti,“ uvádí Miroslav Kratochvíl, předseda představenstva a generální ředitel Holcim Česko, která v tuto chvíli zaměstnává 150 zaměstnanců.
Skupina Holcim stojí v čele ekologických stavebních řešení a je odhodlána hrát zásadní roli při urychlování přechodu k budoucnosti průmyslu s nulovou produkcí CO2. Staví udržitelnost do centra své strategie a jako světový lídr v recyklaci stavebních materiálů inspiruje k zavádění principů cirkulární ekonomiky.
-red-





